Display reklama

Display reklama je v současné době velmi relevantní. Je účinná zejména v případech budování povědomí o značce či produktech.

Dále je velmi užitečná v případech remarketingu, tedy v situacích, kdy cílíme na návštěvníkykteří náš web již navštívili. Můžeme jim připomenout například opuštěný košík nebo produkt související s produktem, který si již u Vás zakoupili.

Druhy display reklamy

Do kategori diplay marktingu spadá bannerová reklama, která je jednou z nejstarších forem online marketingu. Dále také video reklama, která je v současné době stále populárnější.

Bannerová reklama

Bannerová reklama využívá grafickou formu reklamy. Jsou to v podstatě internetové billboardy. Bannery jsou umístěny na  webových stránkách v různých velikostech nejčastěji vedle obsahu nebo vložené do hlavního obsahu stránky.

Obsah bannerové reklamy lze upravit na míru konkrétním uživatelům, kteří v již navštívili Vaše webové stránky.

Bannerové reklamy Vám umístím na relevantní webové stránky pomocí systému Sklik a Obsahové sítě Google Ads.

Video reklama

Video reklama využívá reklamní spoty umístěné k relevatnímu obsahu.

Podle způsobu umístění reklamního spotu rozlišujeme video reklamu na In-stream nebo Out-stream.

In-stream reklama je přímo vložená do nebo před jiné video. Out-stream reklama je umístěná na některé místo na webové stránce a slouží tak spíše jako banner.

Video reklamu pro Vás umístím před relevatní publikum buď pomocí systému Sklik nebo Google Ads, pod který spadá i Youtube.

Jaké jsou výhody display reklamy?

Velké publikum

Nízké náklady

Zvýšení povědomí o značce

Cílení dle témat a zájmů

Snadno měřitelné

Možnost remarketingu

Martin Rajnoha

Jsem webdesigner, PPC specialista a konzultant na volné noze. 

Zaměřuji se na tvorbu webových stránek a PPC reklamu zejména v systémech Google Ads a Sklik. Baví mě jak design, tak analytika. Znalostní přesah mám také do SEO a všech dalších disciplín spadajících do online marketingu.

U všech projektů se snažím, aby měly přidanou hodnotu a byly investicí, která má pro klienta dobrou návratnost.

0 +
Hotových webů
0
Roky zkušeností
0
Kč investováno do PPC

Co o mně klienti říkají?

Výborná komunikace, rychlé reakce, nadstadardně proaktivní přístup se skvělými nápady na vylepšení, které jsou vždy trefné a vkusné. Online marketingu a tvorbě webových stranek vůbec nerozumím, proto oceňuji zejména schopnost komunikace s laikem a právě jeho vlastní vlastni iniciativu s novými nápady, které by me ani ve snu nenapadly. Po zadani a naslednem zpracovani jednotlivych dilcich ukolu jsem nakonec vždy prekvapen kreativním řešením a nadstandardnim provedenim. Good job 👏👏👏💪
Lukáš Otava
Obchodní zástupce MABO Solutions s.r.o.
Spolupráci s Martinem hodnotím na jedničku a z výsledku mám velkou radost. Vyhovovalo mi, že se stránky snažil realizovat podle naší představy a potřeb a zároveň přinášel vlastní nápady a řešení. Díky tomu mám ze stránek pocit, že vystihují našeho ducha a zároveň cítím jistotu, že jsou profesionální a funkční. Oceňoval jsem vlídnou a flexibilní komunikaci a rychlost realizace.
Mgr. Marek Hladík
Spolumajitel Centrum Kmen
Díky Martinovým službám se mi podařilo jako finančnímu poradci prorazit na internetu. Nejvíce oceňuji, že jsem se nemusel o nic starat a Martin vše zařídil. Marketingové strategie neustále aktualizuje, aby dosáhl co nejlepších výsledků.
Mgr. Michal Bardoň
Senior manažer

Jak jsem pomohl

Návratnost 4 592 % za 2 měsíce

Audit kampaní pro VORÁČ Interiéry s.r.o.

Napište mi

Pokud máte zájem o jakékoliv služby nebo chcete jen konzultovat Váš záměr, využijte kontaktní formulář níže a já vás budu co nejdříve kontaktovat emailem.

Těším se na budoucí spolupráci!