Display reklama

Zvyšte povědomí o Vaší značce a oslovte zákazníky, kteří z Vašeho webu odešli.

Display reklama je v současné době velmi relevantní. Je účinná zejména v případech budování povědomí o značce či produktech.

Dále je velmi užitečná v případech remarketingu, tedy v situacích, kdy cílíme na návštěvníky, kteří náš web již navštívili. Můžeme jim připomenout například opuštěný košík nebo produkt související s produktem, který si již u Vás zakoupili.

Chcete získat více zákazníků?

Napište mi a já Vás budu obratem kontaktovat.

Úvodní konzultace je nezávazná a zcela zdarma.

Druhy display reklamy

Do kategori diplay marktingu spadá bannerová reklama, která je jednou z nejstarších forem online marketingu. Dále také video reklama, která je v současné době stále populárnější.

Bannerová reklama

Bannerová reklama využívá grafickou formu reklamy. Jsou to v podstatě internetové billboardy. Bannery jsou umístěny na  webových stránkách v různých velikostech nejčastěji vedle obsahu nebo vložené do hlavního obsahu stránky.

Obsah bannerové reklamy lze upravit na míru konkrétním uživatelům, kteří v již navštívili Vaše webové stránky.

Bannerové reklamy Vám umístím na relevantní webové stránky pomocí systému Sklik a Obsahové sítě Google Ads.

Video reklama

Video reklama využívá reklamní spoty umístěné k relevatnímu obsahu.

Podle způsobu umístění reklamního spotu rozlišujeme video reklamu na In-stream nebo Out-stream.

In-stream reklama je přímo vložená do nebo před jiné video. Out-stream reklama je umístěná na některé místo na webové stránce a slouží tak spíše jako banner.

Video reklamu pro Vás umístím před relevatní publikum buď pomocí systému Sklik nebo Google Ads, pod který spadá i Youtube.

Jaké jsou výhody display reklamy?

Víte, že...

0 %
Reklamní síť Google oslovuje 90 % uživatelů internetu po celém světě.
0 %

Display reklamu používá 55 % všech firem.

martin rajnoha

Kdo je Martin Rajnoha?

Webdesigner a PPC specialista na volné noze. 

Zaměřuji se na reklamní kampaně a tvorbu webových stránek poskytujícich služby a na optimalizaci vstupních stránek zaměřených na konverze. 

Příklady mé práce

Návratnost 4 592 % za 2 měsíce

Audit kampaní pro VORÁČ Interiéry s.r.o.

Chcete oslovit zákazníky display reklamou?

Zašlete mi nezávaznou poptávku. Váš záměr s Vámi rád proberu. 

Poptávka

Po odeslání poptávkového formuláře Vás budu co nejdříve kontaktovat emailem.

Poptávka je nezávazná a úvodní konzultace zdarma.