Display reklama je v současné době velmi relevantní. Je účinná zejména v případech budování povědomí o značce či produktech.
Dále je velmi užitečná v případech remarketingu, tedy v situacích, kdy cílíme na návštěvníky, kteří náš web již navštívili. Můžeme jim připomenout například opuštěný košík nebo produkt související s produktem, který si již u Vás zakoupili.
Napište mi a já Vás budu obratem kontaktovat.
Úvodní konzultace je nezávazná a zcela zdarma.
Do kategori diplay marktingu spadá bannerová reklama, která je jednou z nejstarších forem online marketingu. Dále také video reklama, která je v současné době stále populárnější.
Bannerová reklama využívá grafickou formu reklamy. Jsou to v podstatě internetové billboardy. Bannery jsou umístěny na webových stránkách v různých velikostech nejčastěji vedle obsahu nebo vložené do hlavního obsahu stránky.
Obsah bannerové reklamy lze upravit na míru konkrétním uživatelům, kteří v již navštívili Vaše webové stránky.
Bannerové reklamy Vám umístím na relevantní webové stránky pomocí systému Sklik a Obsahové sítě Google Ads.
Video reklama využívá reklamní spoty umístěné k relevatnímu obsahu.
Podle způsobu umístění reklamního spotu rozlišujeme video reklamu na In-stream nebo Out-stream.
In-stream reklama je přímo vložená do nebo před jiné video. Out-stream reklama je umístěná na některé místo na webové stránce a slouží tak spíše jako banner.
Video reklamu pro Vás umístím před relevatní publikum buď pomocí systému Sklik nebo Google Ads, pod který spadá i Youtube.
Display reklamu používá 55 % všech firem.
Webdesigner a PPC specialista na volné noze.
Zaměřuji se na reklamní kampaně a tvorbu webových stránek poskytujícich služby a na optimalizaci vstupních stránek zaměřených na konverze.
Zašlete mi nezávaznou poptávku. Váš záměr s Vámi rád proberu.
© 2019 – 2021 Martin Rajnoha
Po odeslání poptávkového formuláře Vás budu co nejdříve kontaktovat emailem.
Poptávka je nezávazná a úvodní konzultace zdarma.