Reklama na Google

Reklama ve vyhledávání i v obsahové síti

Google je nejpopulárnější internetový vyhledávač v ČR. 75 % všech vyhledávacích dotazů píší uživatelé do Google. Reklama ve vyhledávání na Google je velmi účinná a většinou přináší okamžité výsledky.

Kromě reklamy ve vyhledávání, disponuje Google velmi rozsáhlou obsahovou stítí, která, dle Google, dokáže oslovit až 90 % lidí po celém světě. Do obsahové sítě Google spadá také YouTube.

Reklamní kampaně na Google Vám vytvořím i se o ně budu profesionálně starat. V případě zájmu odešlete kontaktní formulář, úvodní konzultace je zdarma.

Chcete reklamu na Google?

Napište mi a já Vás budu obratem kontaktovat.

Úvodní konzultace je nezávazná a zcela zdarma.

Jakou podobu má Google reklama?

Reklama na Google má celou řadu různých podob. Stručně si představíme, jak může reklama na Google vypadat a jaké formáty reklamy se najčastěji užívají.

Reklama ve vyhledávání

Reklama ve vyhledávání zaujme zákazníka právě ve chvíli, kdy daný produkt nebo služby vyhledává, proto je velmi účinná. Reklama se zobrazuje na prvních 4 pozicích a posledních 3 pozicích ve výsledcích vyhledávání. 

Do reklamy ve vyhledávání mohou být zapojeny také partnerské vyhledávače, ve kterých se reklama taktéž zobrazuje.

V průměru 41 % všech kliknutí jde na první 3 pozice placených reklam.

Obsahová síť

Reklama v obsahové síti má nejčastěji podobu klasických bannerů, které se zobrazují v obsahu ostatních webových stránek.

V obsahové siti je možno využít celou řadu různých velikostí bannerů nebo využít Responzivní obsahovou reklamu, která se sama přizpůsobí velikosti obrazovky.

Bannerová reklama je zejména účinná v případech budování povědomí o značce nebo v případech remarketingu.

YouTube

Do obsahové sítě Google spadá také YouTube. Reklama na Youtube umožňuje využívat videoreklamu, která se zobrazuje přímo v průběhu či před jinými videi (In-stream) nebo formát videoreklamy, který se zobrazuje jako video/banner mimo ostatní videa (Out-stream).

Google umožňuje využívat řadu formátů videí rozdělených dle délky videa, jejich umístění nebo možnosti reklamu přeskočit. Je možné využívat i sekvence reklamních videí, která na sebe navazují.

Nákupy Google

Jedná se o formát reklamy, který je vhodný pro e-shopy. Funguje na principu PPC

Nákupní reklama zobrazuje název produktu, obrázek, cenu a název obchodu ve výsledcích vyhledávání.

K Nákupů Google je nutno využívat nástroj Google Merchant Center, pomocí kterého se nahrávají veškeré infromace o produktech, které nabízíte.

Reklamou v nákupech se nezabývám.

Víte, že...

0 %

90 % veškerého vyhledávání na světě je prováděno prostřednictvím Google.

0 x

Průměrný člověk vyhledává na Google 3x za den.

martin rajnoha

Kdo je Martin Rajnoha?

Webdesigner a PPC specialista na volné noze. 

Zaměřuji se na reklamní kampaně a tvorbu webových stránek poskytujícich služby a na optimalizaci vstupních stránek zaměřených na konverze. 

Příklady mé práce

Návratnost 4 592 % za 2 měsíce

Audit kampaní pro VORÁČ Interiéry s.r.o.

Chcete získat nové zákazníky reklamou na Google?

Zašlete mi nezávaznou poptávku. Váš záměr s Vámi rád proberu. 

Poptávka

Po odeslání poptávkového formuláře Vás budu co nejdříve kontaktovat emailem.

Poptávka je nezávazná a úvodní konzultace zdarma.