Google reklama

Google je nejpopulárnější internetový vyhledávač v ČR. 75 % všech vyhledávacích dotazů píší uživatelé do Google. Reklama ve vyhledávání na Google je velmi účinná a většinou přináší okamžité výsledky.

Kromě reklamy ve vyhledávání, disponuje Google velmi rozsáhlou obsahovou stítí, která, dle Google, dokáže oslovit až 90 % lidí po celém světě. Do obsahové sítě Google spadá také YouTube.

Reklamní kampaně na Google Vám vytvořím i se o ně budu profesionálně starat. V případě zájmu odešlete kontaktní formulář, úvodní konzultace je zdarma.

Jakou podobu má Google reklama?

Reklama na Google má celou řadu různých podob. Stručně si představíme, jak může reklama na Google vypadat a jaké formáty reklamy se najčastěji užívají.

Reklama ve vyhledávání

Reklama ve vyhledávání zaujme zákazníka právě ve chvíli, kdy daný produkt nebo služby vyhledává, proto je velmi účinná. Reklama se zobrazuje na prvních 4 pozicích a posledních 3 pozicích ve výsledcích vyhledávání. 

Do reklamy ve vyhledávání mohou být zapojeny také partnerské vyhledávače, ve kterých se reklama taktéž zobrazuje.

V průměru 41 % všech kliknutí jde na první 3 pozice placených reklam.

Obsahová síť

Reklama v obsahové síti má nejčastěji podobu klasických bannerů, které se zobrazují v obsahu ostatních webových stránek.

V obsahové siti je možno využít celou řadu různých velikostí bannerů nebo využít Responzivní obsahovou reklamu, která se sama přizpůsobí velikosti obrazovky.

Bannerová reklama je zejména účinná v případech budování povědomí o značce nebo v případech remarketingu.

YouTube

Do obsahové sítě Google spadá také YouTube. Reklama na Youtube umožňuje využívat videoreklamu, která se zobrazuje přímo v průběhu či před jinými videi (In-stream) nebo formát videoreklamy, který se zobrazuje jako video/banner mimo ostatní videa (Out-stream).

Google umožňuje využívat řadu formátů videí rozdělených dle délky videa, jejich umístění nebo možnosti reklamu přeskočit. Je možné využívat i sekvence reklamních videí, která na sebe navazují.

Nákupy Google

Jedná se o formát reklamy, který je vhodný pro e-shopy. Funguje na principu PPC

Nákupní reklama zobrazuje název produktu, obrázek, cenu a název obchodu ve výsledcích vyhledávání.

K Nákupů Google je nutno využívat nástroj Google Merchant Center, pomocí kterého se nahrávají veškeré infromace o produktech, které nabízíte.

Reklamou v nákupech se nezabývám.

Martin Rajnoha

Jsem webdesigner, PPC specialista a konzultant na volné noze. 

Zaměřuji se na tvorbu webových stránek a PPC reklamu zejména v systémech Google Ads a Sklik. Baví mě jak design, tak analytika. Znalostní přesah mám také do SEO a všech dalších disciplín spadajících do online marketingu.

U všech projektů se snažím, aby měly přidanou hodnotu a byly investicí, která má pro klienta dobrou návratnost.

0 +
Hotových webů
0
Roky zkušeností
0
Kč investováno do PPC

Co o mně klienti říkají?

Výborná komunikace, rychlé reakce, nadstadardně proaktivní přístup se skvělými nápady na vylepšení, které jsou vždy trefné a vkusné. Online marketingu a tvorbě webových stranek vůbec nerozumím, proto oceňuji zejména schopnost komunikace s laikem a právě jeho vlastní vlastni iniciativu s novými nápady, které by me ani ve snu nenapadly. Po zadani a naslednem zpracovani jednotlivych dilcich ukolu jsem nakonec vždy prekvapen kreativním řešením a nadstandardnim provedenim. Good job 👏👏👏💪
Lukáš Otava
Obchodní zástupce MABO Solutions s.r.o.
Spolupráci s Martinem hodnotím na jedničku a z výsledku mám velkou radost. Vyhovovalo mi, že se stránky snažil realizovat podle naší představy a potřeb a zároveň přinášel vlastní nápady a řešení. Díky tomu mám ze stránek pocit, že vystihují našeho ducha a zároveň cítím jistotu, že jsou profesionální a funkční. Oceňoval jsem vlídnou a flexibilní komunikaci a rychlost realizace.
Mgr. Marek Hladík
Spolumajitel Centrum Kmen
Díky Martinovým službám se mi podařilo jako finančnímu poradci prorazit na internetu. Nejvíce oceňuji, že jsem se nemusel o nic starat a Martin vše zařídil. Marketingové strategie neustále aktualizuje, aby dosáhl co nejlepších výsledků.
Mgr. Michal Bardoň
Senior manažer

Jak jsem pomohl

Návratnost 4 592 % za 2 měsíce

Audit kampaní pro VORÁČ Interiéry s.r.o.

Napište mi

Pokud máte zájem o jakékoliv služby nebo chcete jen konzultovat Váš záměr, využijte kontaktní formulář níže a já vás budu co nejdříve kontaktovat emailem.

Těším se na budoucí spolupráci!