Audit kampaní pro VORÁČ Interiéry s.r.o.

Kromě tvorby nových webových stránek pro VORÁČ Interiréry s.r.o., jsem byl také požádán o audit zavedených PPC kampaní. Současné kampaně nepodávaly požadovaný výkon. Proto jsem tedy zkontroloval dosavadní kampaně v reklamním systému Google Ads i Sklik. Co na kampaních bylo špatně?

1. Nevyhovující struktura

Dosavadní kampaně měly nevyhovující strukturu v tom smyslu, že veškerý sortiment služeb a vyýrobků nebyl dostatečně nebo vůbec segmentován.

2. Nevyhovující vstupní stránky

Tento problém však souvisel také se starými webovými stránkami, které nebyly na PPC kampaně připraveny a nebyly tak relevantní vstupní stránky pro jednotlivé položky sortimentu.

Tyto dva první problémy značně snižují hodnocenou kvalitu a relevanci a celkově tak snižují Quality Score, což vede k nižším výkonům a k vyšším cenám za proklik.

3. Nepoužívání rozšíření

V kampaních nebyla nastavena téměř žádná rozšíření textových reklam. Pokud se rozšíření nepoužívají, snižuje se tak prostor zabraný reklamou ve výsledcích vyhledávání. Mám rád přirovnání, že nepoužívat rozšíření reklamy je jako pronajímat si dům a využívat jeden pokoj.

4. Nedostatečná péče

Z kampaní bylo zřejmé, že se o ně nikdo pořádně nestará. V kampaních je třeba stále přidávat nová klíčová slova a také vylučovat nevhodná klíčová slova. Dále hlídat score kvality, použíat koncepty a experimenty, testovat nové verze reklam a spousta dalších věcí. Reklamní kampaně je prostě nutno stále optimalizovat.

Závěr

Veškeré marketingové aktivity jsem zkontroloval a kompletně přetvořil v návaznosti na tvorbu nových webových stránek, tak aby bylo dosaženo lepšího Quality Score a celkově se zvýšila jejich výkonnost. Kampaně bohužel nemám ve své správě, ale doufám, že se jim daří dobře :).

Martin Rajnoha

Martin Rajnoha

Webdesigner a PPC specialista na volné noze. Online marketing je disciplína, která v sobě kombinuje analytiku, kreativní myšlení, základy psychologie a design. Toto jsou disciplíny, které mě opravdu baví. Online marketingu se intenzivně věnuji již 2 roky.

Martin Rajnoha

Martin Rajnoha

Webdesigner a PPC specialista na volné noze. Online marketing je disciplína, která v sobě kombinuje analytiku, kreativní myšlení, základy psychologie a design. Toto jsou disciplíny, které mě opravdu baví. Online marketingu se intenzivně věnuji již 2 roky.

Služby

Konzultace

Zeptejte se mě na cokoliv co Vás zajímá z oblasti tvorby webových stránek nebo online marketingu. Konzultace jsou zdarma.​

Online marketing

Připravím pro Vás kompletní strategii a využiji sílu reklamy ve vyhledávání, na sociálních sitích a dsiplay marketingu.

Webové stránky

Vkročte do online světa s moderní webovou prezentací připravenou na míru potřebám Vašeho podnikání. Samozřejmostí je responzivní design a SEO optimalizace.

V každém případě mi napište!

Pokud máte zájem o jakékoliv služby nebo chcete jen konzultovat Váš záměr, využijte kontaktní formulář níže a já vás budu co nejdříve kontaktovat emailem.

Těším se na budoucí spolupráci!

Úvodní konzultace je nezávazná a zcela zdarma.

Poptávka

Po odeslání poptávkového formuláře Vás budu co nejdříve kontaktovat emailem.

Poptávka je nezávazná a úvodní konzultace zdarma.