Až 53 % obyvatel České republiky je aktivních na sociálních sítích jako je Facebook. Sociální sítě tedy umožňují reklamou zasáhnout velmi velkou část potenciálních zákazníků a to navíc velmi přesně.
Díky tomu, že lidé na facebooku sdílí své koníčky, zájmy a jiné osobní informace, je možné si vybrat to nejlepší cílení pro Váš produkt či službu a získat tak vysoce výkonné kampaně s poměrně nízkými náklady.
Napište mi a já Vás budu obratem kontaktovat.
Úvodní konzultace je nezávazná a zcela zdarma.
Reklama na Facebooku se nejčastěji vyskytuje jako sponzorovaný příspěvek ve Vašem news feedu. Může se jednat o video, obrázek nebo jen textový příspěvek.
Dále je vkládána do postraního panelu ve formě banneru pod videi a články nebo na hlavní stránce facebooku v pravém sloupci. Také lze vložit do Facebook Messengeru.
Součástí nástroje Facebook Business Manager je také inzerce na Instagramu.
Reklama na LinkedIn nabízí obdobné formáty reklamy Facebook. Avšak síť je profesně zaměřená, proto nabízí některé specifické typy reklamy.
Kromě sponzorovaných příspěvků a bannerů nabízí také sponzorované zprávy a sponzorované pracovní nabídky.
Reklama na LinkedIn je specifická tím, že lze cílit na specifické pracovní pozice. Díky tomu je velmi účinná v B2B.
74 % uživatelů chodí na Facebook denně.
Webdesigner a PPC specialista na volné noze.
Zaměřuji se na reklamní kampaně a tvorbu webových stránek poskytujícich služby a na optimalizaci vstupních stránek zaměřených na konverze.
Zašlete mi nezávaznou poptávku. Váš záměr s Vámi rád proberu.
© 2019 – 2021 Martin Rajnoha
Po odeslání poptávkového formuláře Vás budu co nejdříve kontaktovat emailem.
Poptávka je nezávazná a úvodní konzultace zdarma.