Reklama na sociálních sítích

Zasáhněte své potenciální zákazníky tam, kde tráví svůj volný čas

53 % obyvatel České republiky je aktivních na sociálních sítích jako je Facebook. Sociální sítě tedy umožňují reklamou zasáhnout velmi velkou část potenciálních zákazníků a to navíc velmi přesně.

Díky tomu, že lidé na facebooku sdílí své koníčky, zájmy a jiné osobní informace, je možné si vybrat to nejlepší cílení pro Váš produkt či službu a získat tak vysoce výkonné kampaně s poměrně nízkými náklady.

Chcete získat více zákazníků?

Napište mi a já Vás budu obratem kontaktovat.

Úvodní konzultace je nezávazná a zcela zdarma.

Jak vypadá reklama na Facebooku?

Reklama na Facebooku se nejčastěji vyskytuje jako sponzorovaný příspěvek ve Vašem news feedu. Může se jednat o video, obrázek nebo jen textový příspěvek.

Dále je vkládána do postraního panelu ve formě banneru pod videi a články nebo na hlavní stránce facebooku v pravém sloupci. Také lze vložit do Facebook Messengeru.

Součástí nástroje Facebook Business Manager je také inzerce na Instagramu.

Jak vypadá reklama na LinkedIn?

Reklama na LinkedIn nabízí obdobné formáty reklamy Facebook. Avšak síť je profesně zaměřená, proto nabízí některé specifické typy reklamy.

Kromě sponzorovaných příspěvků a bannerů nabízí také sponzorované zprávy a sponzorované pracovní nabídky.

Reklama na LinkedIn je specifická tím, že lze cílit na specifické pracovní pozice. Díky tomu je velmi účinná v B2B.

Jaké jsou výhody reklamy na sociálních stítích?

Víte, že...

0 %
55 % kupujících provádí výzkum prostřednictvím sociálních médií.
0 %

74 % uživatelů chodí na Facebook denně.

0 %
64 % uživatelů Instagramu je mladších 34 let.
martin rajnoha

Kdo je Martin Rajnoha?

Webdesigner a PPC specialista na volné noze. 

Zaměřuji se na reklamní kampaně a tvorbu webových stránek poskytujícich služby a na optimalizaci vstupních stránek zaměřených na konverze. 

Příklady mé práce

Návratnost 4 592 % za 2 měsíce

Audit kampaní pro VORÁČ Interiéry s.r.o.

Chcete získat zákazníky na sociálních sítích?

Zašlete mi nezávaznou poptávku. Váš záměr s Vámi rád proberu. 

Poptávka

Po odeslání poptávkového formuláře Vás budu co nejdříve kontaktovat emailem.

Poptávka je nezávazná a úvodní konzultace zdarma.