Reklama na Seznamu

Seznam je druhý nejpopulárnější internetový vyhledávač v ČR. Reklama ve vyhledávání Seznamu je učinná především v případě staršího segmentu cílových zákazníků. 

Hlavní předností Seznamu je jeho obsahová síť, pod kterou spadají jedny z nejnavštěvovanějších webů v České republice (například Novinky.cz, Super.cz nebo Seznam Zprávy).

Reklamní kampaně na Seznamu vytvořím i se o ně budu profesionálně starat. V případě zájmu odešlete kontaktní formulář, úvodní konzultace je zdarma.

Druhy reklamy na Seznamu

Reklama na Seznamu má celou řadu různých podob. Stručně si představíme, jak může reklama na Seznamu vypadat a jaké formáty reklamy se najčastěji užívají.

Reklama ve vyhledávání

Reklama ve vyhledávání zaujme zákazníka právě ve chvíli, kdy daný produkt nebo služby vyhledává, proto je velmi účinná. Reklama se zobrazuje na prvních 3 pozicích a posledních 3 pozicích ve výsledcích vyhledávání. 

Banner

Bannerová reklama na Seznamu může využít celou řadu různých velikostí. Dále může využívát tzv. Branding, Dynamické bannery nebo HTML5 Bannery.

Bannerová reklama je zejména účinná v případech budování povědomí o značce (speciálně formát Branding) nebo v případech remarketingu.

Videoreklama

Obsahová síť seznamu umožňuje přidávat dva druhy videoreklamy

Prvním typem reklamy je tzv. Bumber. Jedná se o video, které má maximálně 6 vteřin a nelze přeskočit. 

Druhým typem je Videospot. Tento formát videa má maximálně 60 vteřin a po pěti vteřinách je možné jej přeskočit.

Kombinovaná reklama

Jedná se jeden z nejpopulárnějších typů reklamy na seznamu. Zejména pak její podtyp Nativní reklama.

Nativní reklama vypadá jako přirozený článek ve výpisu článků například na hlavní stránce Seznamu.

Druhým typ kombinované reklamy je standardní zobrazení, které se blíží spíše klasickému banneru.

Tento formát kombinuje obrázek, text a logo Vaší společnosti. 

Martin Rajnoha

Jsem webdesigner, PPC specialista a konzultant na volné noze. 

Zaměřuji se na tvorbu webových stránek a PPC reklamu zejména v systémech Google Ads a Sklik. Baví mě jak design, tak analytika. Znalostní přesah mám také do SEO a všech dalších disciplín spadajících do online marketingu.

U všech projektů se snažím, aby měly přidanou hodnotu a byly investicí, která má pro klienta dobrou návratnost.

0 +
Hotových webů
0
Roky zkušeností
0
Kč investováno do PPC

Co o mně klienti říkají?

Výborná komunikace, rychlé reakce, nadstadardně proaktivní přístup se skvělými nápady na vylepšení, které jsou vždy trefné a vkusné. Online marketingu a tvorbě webových stranek vůbec nerozumím, proto oceňuji zejména schopnost komunikace s laikem a právě jeho vlastní vlastni iniciativu s novými nápady, které by me ani ve snu nenapadly. Po zadani a naslednem zpracovani jednotlivych dilcich ukolu jsem nakonec vždy prekvapen kreativním řešením a nadstandardnim provedenim. Good job 👏👏👏💪
Lukáš Otava
Obchodní zástupce MABO Solutions s.r.o.
Spolupráci s Martinem hodnotím na jedničku a z výsledku mám velkou radost. Vyhovovalo mi, že se stránky snažil realizovat podle naší představy a potřeb a zároveň přinášel vlastní nápady a řešení. Díky tomu mám ze stránek pocit, že vystihují našeho ducha a zároveň cítím jistotu, že jsou profesionální a funkční. Oceňoval jsem vlídnou a flexibilní komunikaci a rychlost realizace.
Mgr. Marek Hladík
Spolumajitel Centrum Kmen
Díky Martinovým službám se mi podařilo jako finančnímu poradci prorazit na internetu. Nejvíce oceňuji, že jsem se nemusel o nic starat a Martin vše zařídil. Marketingové strategie neustále aktualizuje, aby dosáhl co nejlepších výsledků.
Mgr. Michal Bardoň
Senior manažer

Jak jsem pomohl

Návratnost 4 592 % za 2 měsíce

Audit kampaní pro VORÁČ Interiéry s.r.o.

Napište mi

Pokud máte zájem o jakékoliv služby nebo chcete jen konzultovat Váš záměr, využijte kontaktní formulář níže a já vás budu co nejdříve kontaktovat emailem.

Těším se na budoucí spolupráci!