Seznam je druhý nejpopulárnější internetový vyhledávač v ČR. Reklama ve vyhledávání Seznamu je učinná především v případě staršího segmentu cílových zákazníků.
Hlavní předností Seznamu je jeho obsahová síť, pod kterou spadají jedny z nejnavštěvovanějších webů v České republice (například Novinky.cz, Super.cz nebo Seznam Zprávy).
Reklamní kampaně na Seznamu vytvořím i se o ně budu profesionálně starat. V případě zájmu odešlete kontaktní formulář, úvodní konzultace je zdarma.
Napište mi a já Vás budu obratem kontaktovat.
Úvodní konzultace je nezávazná a zcela zdarma.
Reklama na Seznamu má celou řadu různých podob. Stručně si představíme, jak může reklama na Seznamu vypadat a jaké formáty reklamy se najčastěji užívají.
Bannerová reklama na Seznamu může využít celou řadu různých velikostí. Dále může využívát tzv. Branding, Dynamické bannery nebo HTML5 Bannery.
Bannerová reklama je zejména účinná v případech budování povědomí o značce (speciálně formát Branding) nebo v případech remarketingu.
Jedná se jeden z nejpopulárnějších typů reklamy na seznamu. Zejména pak její podtyp Nativní reklama.
Nativní reklama vypadá jako přirozený článek ve výpisu článků například na hlavní stránce Seznamu.
Druhým typ kombinované reklamy je standardní zobrazení, které se blíží spíše klasickému banneru.
Tento formát kombinuje obrázek, text a logo Vaší společnosti.
Webdesigner a PPC specialista na volné noze.
Zaměřuji se na reklamní kampaně a tvorbu webových stránek poskytujícich služby a na optimalizaci vstupních stránek zaměřených na konverze.
Zašlete mi nezávaznou poptávku. Váš záměr s Vámi rád proberu.
© 2019 – 2021 Martin Rajnoha
Po odeslání poptávkového formuláře Vás budu co nejdříve kontaktovat emailem.
Poptávka je nezávazná a úvodní konzultace zdarma.