Reklama na Seznamu

Reklama ve vyhledávání i v obsahové síti

Seznam je druhý nejpopulárnější internetový vyhledávač v ČR. Reklama ve vyhledávání Seznamu je učinná především v případě staršího segmentu cílových zákazníků. 

Hlavní předností Seznamu je jeho obsahová síť, pod kterou spadají jedny z nejnavštěvovanějších webů v České republice (například Novinky.cz, Super.cz nebo Seznam Zprávy).

Reklamní kampaně na Seznamu vytvořím i se o ně budu profesionálně starat. V případě zájmu odešlete kontaktní formulář, úvodní konzultace je zdarma.

Chcete reklamu na Seznamu?

Napište mi a já Vás budu obratem kontaktovat.

Úvodní konzultace je nezávazná a zcela zdarma.

Druhy reklamy na Seznamu

Reklama na Seznamu má celou řadu různých podob. Stručně si představíme, jak může reklama na Seznamu vypadat a jaké formáty reklamy se najčastěji užívají.

Reklama ve vyhledávání

Reklama ve vyhledávání zaujme zákazníka právě ve chvíli, kdy daný produkt nebo služby vyhledává, proto je velmi účinná. Reklama se zobrazuje na prvních 3 pozicích a posledních 3 pozicích ve výsledcích vyhledávání. 

 

Banner

Bannerová reklama na Seznamu může využít celou řadu různých velikostí. Dále může využívát tzv. Branding, Dynamické bannery nebo HTML5 Bannery.

Bannerová reklama je zejména účinná v případech budování povědomí o značce (speciálně formát Branding) nebo v případech remarketingu.

Videoreklama

Obsahová síť seznamu umožňuje přidávat dva druhy videoreklamy

Prvním typem reklamy je tzv. Bumber. Jedná se o video, které má maximálně 6 vteřin a nelze přeskočit. 

Druhým typem je Videospot. Tento formát videa má maximálně 60 vteřin a po pěti vteřinách je možné jej přeskočit.

Kombinovaná reklama

Jedná se jeden z nejpopulárnějších typů reklamy na seznamu. Zejména pak její podtyp Nativní reklama.

Nativní reklama vypadá jako přirozený článek ve výpisu článků například na hlavní stránce Seznamu.

Druhým typ kombinované reklamy je standardní zobrazení, které se blíží spíše klasickému banneru.

Tento formát kombinuje obrázek, text a logo Vaší společnosti. 

martin rajnoha

Kdo je Martin Rajnoha?

Webdesigner a PPC specialista na volné noze. 

Zaměřuji se na reklamní kampaně a tvorbu webových stránek poskytujícich služby a na optimalizaci vstupních stránek zaměřených na konverze. 

Příklady mé práce

Návratnost 4 592 % za 2 měsíce

Audit kampaní pro VORÁČ Interiéry s.r.o.

Chcete získat nové zákazníky reklamou na Seznamu?

Zašlete mi nezávaznou poptávku. Váš záměr s Vámi rád proberu. 

Poptávka

Po odeslání poptávkového formuláře Vás budu co nejdříve kontaktovat emailem.

Poptávka je nezávazná a úvodní konzultace zdarma.